5 میانبر زندگی برای ایجاد تغییرات شگفت انگیز

 

همین الان یک تغییر شگفت انگیز در زندگیتان ایجاد کنید با این 5 میانبر !

همیشه دنبال میانبر بودیم؛ از زمان مدرسه که دنبال حفظ فرمول بودیم تا امروز که وارد زندگی واقعی شدیم.به عنوان یک کارآفرین یافتن میانبر بسیار موثر و کارآمد است. اما آیا زندگی هم میانبر دارد؟ بله.

اگر دنبال راه کوتاه یا میانبر میگردید تا تغییرات مثبت و شگفت انگیزی در زندگیتان رخ دهد باید بدانید چطور به این تغییرات دست پیدا کنید, یکی از کارهای این است که تمام کارهایی که قبلا کردید را تکرار کنید تا شاید مجددا چنین چیزی اتفاق بیفتد و یکی از کارهای دیگر این است که دنبال میانبر باشید

ما برای شما 5 میانبر در زندگی را لیست کردیم که میتوانید بخوانید و همین الان استفاده کنید:

 

( 1آمار ایده هایتان را داشته باشید :

اکثر کارآفرین ها ایده های زیادی در سر دارند, بعضی از آنها جواب میدهد و اکثر آنها جواب نمیدهد اما حتی بدترین آنها میتواند فرد را به یک ایده خوب و به یک توفان ذهنی و یا سوالات درست هدایت کند

داشتن آمار ایده هایتان یک دید فوق العاده قدرتمند به شما میدهد که بدانید چه زمانی , چه ساعتی و در کجا شما همیشه ایده های خوبی میدهید و با این کار شما یک میانبر در دست دارید تا هروقت بدنبال ایده ای بودید بتوانید در آن زمان های مشخص و در محل های مذکور زمانتان را سپری کنید.

دانستن این موضوع که شما چه زمانی و در کجا ایده پردازی خوبی انجام میدهید یک منبع فوق العاده قدرتمندی برای شما خواهد بود تا برای پروژه های آینده تان؛ برای توسعه کسب و کارتان و یا موفقیت بیشتر همیشه بتوانید از آن در کمترین زمان استفاده کنید.

( 2 فقط با افراد مثبت کار کنید :

اگر تمام زمانی را که افراد نادرست معاشرت کردید را صرف کتاب خوندن کرده بودید به نظر شما الان در چه جایگاهی قرار داشتید؟ و یا اصلا صرف افراد نادرست نکرده بودید چی؟

تاثیر همنشینی با افراد منفی ,ناراحت و یا مریض باعث میشود تماما به شما تلقین شود که شما هم همدرد هستید و مغزتان ناخودآگاه بدنبال دلایلی خواهد گشت تا این همدردی را توجیه کند و میکند.

اما اگر تمام وقتتان را با افراد مثبت, خوشحال و سالم بگذرانید به نظرتان به نفع تان است یا به ضررتان؟ شما ناخودآگاه تلقین خواهید شد که فرد باهوشی هستید, فرصت ها را میبینید و دلایل زیادی برای شاد بودن دارید

هرچقدر روحیه خوبی داشته باشید, انرژی و انگیزه شما بیشتر میشود؛ هرچقدر انگیزه شما بیشتر باشد اراده شما نسبت به تغییر رویه زندگیتان بیشتر میشود و چه خوب که فقط با داشتن چند دوست مثبت به این نتیجه برسیم.

( 3 زمان شخصی تان را باید بلوکه کنید :

شاید نصیحت هایی شنیدید که مثل یک برده کار کنید و مثل یک پادشاه استراحت کنید. این میانبر راجع به توازن این دو است.

شاید 12 ساعت در روز دارید کار میکنید ,اگر کارآفرین هستید قطعا پرکارترین سالتان سال اول است و در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستید. اما یادتان باشد؛ همه یک نقطه انفجار دارند !

 

سعی نکنید نقطه انفجارتان را پیدا کنید, فقط در روز چند ساعت به خودتان اختصاص دهید, به خودتان برسید , با یک ساعت تفریح در روز آینده باشکوه شما ویران نمیشود.

اکثر کارآفرینان زمانی که میخواهند فقط به خودشان اختصاص دهند را صرف مدیتیشین و یا ورزش میکنند. اما همه افراد موفق زمانی را برای خودشان دارند که مخصوص تخلیه فکری و جسمیشان است و شما هم باید داشته باشید.

(4 از شکست ها استفاده کنید, با ارزشند :

شکست خیلی چیز خوبی است ! قبلا شنیدید؟ درسته.

محصول و خدمات شما بیشتر از آنکه موفق باشند ,شکست خواهند خورد. این حقیقت محض است. نه فقط شما , همه کارآفرینان اینطوری هستند و چون در خفا در حال یادگیری از شکست هایشان هستند من و شما از ان اطلاعی نداریم و فکر میکنیم آنها از اول موفق شدند.

میانبر شماره 2 رو خوندید؟ این میانبر میتواند برای صدای درونتان هم باشد که در حال توبیخ شماست ! ازش دور بمانید. سعی کنید در هر شکستی فرصتی برای پیشرفت و یادگیری ببینید, این بهترین چیزی است که میتوانید از شکست خوردن داشته باشید.

( 5 اقدام کنید :

تغییر و تحول مربوط یه آینده نیست ! بلکه اقدامات کوچک الانتان باعث میشود شما متحول شوید.

همین الان تصمیم بگیرید که اقدام کنید. در هر قسمت از زندگیتان که نیاز به تغییر وجود دارد از الان شروع کنید, هرچقدر کوچک مهم نیست فقط شروع کنید با اقدامات ریز و کوچک تغییراتی بوجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید