چرا باید این کتاب را بخوانید : بیندیشد و ثروتمند شوید

 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اولین نسخه اش در سال 1937 منتشر شد. امروز در رتبه بندی پرفروش ترین کتاب های تاریخ بعد از انجیل و هری پاتر پرفروش ترین کتاب در حوزه ثروت فردی است. اما چه چیزی در این کتاب خارق العاده وجود دارد که چنین فروش بالایی داشته؟

 

مختصری درباره این کتاب

این کتاب در سال 1937 توسط ناپلئون هیل نوشته شد که به گفته خودش با همکاری تاجر ثروتمند آمریکایی اندرو کارنگی نوشته شده. این کتاب تعالیمی در خود دارد که به خواننده کمک میکند توسط نیروی فکرش به ثروت و موفقیت در زندگی اش دست یابد.

 

افراد مشهوری همچون “محمد علی کلی” بوکسور مشهور این کتاب را تحسین کرده اند و راز موفقیت شان دانسته اند.

 

این کتاب در دوران رکود و یاس اجتماعی سال های جنگ جهانی نوشته شد و در زمان مرگ نویسنده آن توانست 20 میلیون نسخه بفروشد و تا سال 2013 این رقم به 90 میلیون کپی رسید.

 

 

 

محتوای این کتاب چیست؟

این کتاب به گفته ناپلئون هیل حاصل تحقیق 20 ساله اش بر زندگی افراد ثروتمند و موفق است که توانسته 16 قانون موفقیت را کشف کند که هر فردی فقط با اجرای این قوانین میتواند به موفقیت دست یابد.

 

در این کتاب 13 گام برای رسیدن به رویاهایتان ترسیم شده که به تریتیب :

1. اشتیاق 2.ایمان 3.پیشنهاد 4.علم و تخصص 5.تصویر سازی 6.برنامه ریزی سازماندهی شده 7.تصمیم 8.پافشاری 9.قدرت ذهن برتر 10.راز میل جنسی 11.ضمیر ناخودآگاه 12.مغز 13.حس ششم

 

 

 

چه چیزی در این کتاب عجیب و متفاوت است؟

نویسنده این کتاب در اولین سطر هایش مینویسد :

 

    در هر بخش این کتاب من به راز رسیدن به ثروت اشاره کرده ام که خودم به شخصه از مطالعه زندگی 500 نفر از ثروتمند ترین افراد کره زمین کشف کرده ام.

 

لازم به ذکر است که این کتاب راجع به قانون جذب نیست ! اما به اصولی اشاره میکند که قدرت فوق العاده ای دارند. این کتاب بدون شک زندگی شما را تغییر خواهد داد همانطور که نویسنده کتاب گفته ؛ برای اثبات تمام حرفهایش مثال هایی میزند و تمرین های کاربردی به شما میدهد تا خودتان اصول را تجربه کنید.

 

نویسنده این کتاب به همراه مشاور و راهنمای زندگی اش اندرو کارنگی هردو متفق القل هستند که هر کسی میتواند به موفقیت و ثروت دست یابد زیرا در دنیا یک سری قوانین موفقیت و ثروت حاکم است که فقط تنها کاری که باید بکنید اجرای آنهاست

 

چرا باید این کتاب رو بخونم؟

شما باید بنیان فکری ثروتمندی داشته باشید قبل ازینکه بخواهید یک زندگی ثروتمند بنا کنید به همین منظور این کتاب قصد دارد بنیان ذهنی قدیمی شما را تخریب و یک بنیان قدرتمند ایجاد کند

 

برای مثال شما باید یاد بگیرید به هر کسی کمک کنید ! حتی کسی که کمک به او برای شما سودی ندارد.

 

این کتاب برعکس کتاب های دیگر به شدت کیفیتش نسبت به خواننده اش تعیین میشود. شما اگر بدنبال راز سریع موفقیت و کسب ثروت هستید؛ از این کتاب درک خواهید کرد. اگر بدنبال راهی برای رهایی از زندگی روزمره تان هستید؛ جوابتان را ازین کتاب دریافت خواهید کرد. اما اگر بدنبال مباحثی مانند مدیریت زمان هستید این کتاب طبیعتا برای شما کارساز نخواهد بود.

 

این کتاب راجع به قانون جذب (راز) صحبت نمیکند. برعکس بیشتر بر روی عمل شما تکیه میکند و راز موفقیت شما را عمل + تصورات ذهنی اعلام میکند.

دیدگاهتان را بنویسید