احمد مهدیلو احمد مهدیلو

6 روش حرفه ای برای اینکه مشتری عاشق شما و محصول شما شود

 

مشتری، رئیس شماست.
شاید فکر کنید شما رئیس مشتری تان هستید، اما اینتطور نیست ! دقیقا مشتری قدرت ثروتمند کردن یا ورشکست کردن شما را دارد… اما؛ به ندرت فروشنده، کارآفرین یا مدیر شرکتی این واقعیت را قبول میکند. اکثر اوقات مدیران و موسسین شرکت ها فکر میکنند محصولی که عرضه میکنند بهترین راه حل برای مشکل مشتری است اما مشتری از آنها خرید نمی کند… چرا؟

این مقاله دقیقا در مورد این مبحث است؛ چطور کاری کنید مشتری عاشق شما و محصول تان شود؟ بخواهد همیشه از شما خرید کند و دوستانش را هم برای خرید از شما ترغیب کند؟
شما در این مقاله، انواع آمارها و روش های مختلف را برای جذب و نگه داری مشتری خواهید خواند. برای هر آمار، راه حلی برای بهبود آن نیز آورده شده که حتما برای افزایش فروش آنها را باید رعایت کنید.

آمارهایی هم از تاثیرشبکه های اجتماعی و نحوه رفتار کاربران آنلاین میخوانید، امروزه شبکه های اجتماعی تبدیل به دومین ابزار مهم برای بازاریابان جهت افزایش فروش مجموعه شان شده… از همین مقاله شروع کنید در مورد این مبحث اطلاعات بیشتری کسب کنید و نحوه پیشرفت و فروش فوق العاده در شبکه های اجتماعی بر اساس رفتار علمی کاربران آنلاین را نیز فرابگیرید.