4 روش سریع پولدار شدن که هرگز شما را ثروتمند نخواهند کرد

 

ای کاش روشی وجود داشت تا سریع پولدار می شدیم و هرچیزی را که میخواستیم را می خریدیم…اما آیا میدانستید این آرزو چقدر میتواند خطرناک باشد؟ زیرا افرادی سود جو روز و شب بدنبال کسانی می گردند که چنین آرزویی دارند تا به آنها برنامه ای مبنا بر سریع پولدار شوید بدهند و آنها را نه تنها پولدار نکنند، بلکه هرآنچه دارند را به علاوه زمان شان از آنها بگیرند.

این افراد پیشنهاد هایی با این مضنون که میتوانید با این کار با هفته ای 4 ساعت سریع به صورت تضمینی پولدار شوید و پول پارو کنید… این افراد در یک کلام میخواهند مثلا شما را سریع پولدار کنند.

شاید به نظرتان عجیب برسد… وبسایتی که تا به حال برای شما مطالبی با عنوان پولدار  شوید، ثروتمند شوید و … می نوشت، امروز مطلبی نوشته که به شما میگوید برنامه های سریع پولدار شدن چیزی جز فریب نیستند. بله، همینطور است؛ 90% این برنامه ها چیزی جز فریب نیستند و فقط زمان و پول شما را به باد خواهند داد. (مطالبی که قبلا در این سایت خواندید به شما ذهنیت پولسازی و کسب ثروت را میداد تا به روش خودتون کسب ثروت کنید)

اما در واقعیت؛ اگر واقعا میخواهید ثروتمند شوید و پول پارو کنید باید سخت تلاش کنید و برنامه خودتان را داشته باشید. اما با این اوصاف، 4 روش فوق العاده مشهور برای ثروتمند شدن در جامعه مان رایج شده که بهتر است در رابطه با آنها بیشتر بدانید زیرا این برنامه ها شما را هرگز ثروتمند نخواهند کرد…

 

4 روش سریع پولدار شدن
که هرگز شما را ثروتمند نخواهند کرد :

سرمایه گذاری کوتاه مدت در بورس… | اگر واقعا از دنیای بورس و سرمایه گذاری اطلاعاتی ندارید و با آن آشنا نیستید، احتمالا از طریق تبلیغات دوستان و یا کارگزاران بورس با این بازار آشنا شدید. هرکسی که بازار بورس را به شما معرفی کرده، احتمالا در وصف آن از کم کار کردن و سود زیاد صحبت کرده که راغب هستید وارد این کار شوید.

به زبان ساده، برنامه ثروتمند شدن سریع شما از طریق بازار بورس به این صورت است که شما مبلغی را در این بازار سرمایه گذاری میکنید، بک قسمت کوچک از سهم شرکت را به مبلغ مثلا 100 تومان می خرید، سپس با افزایش  ارزش شرکت، قیمت سهم شما نیز افزایش پیدا میکند و تبدیل به 1000 تومان می شود و پول شما 10 برابر میشود… اما در واقعیت اینطور نیست.

 

شاید مثالهایی از سهام قدیم به شما نشان دهند که چنین شده، اما در اصل هیچ سهمی بدون دلیل منطقی جهشی 10 برابر نمیتواند داشته باشد. سرمایه گذاری در بازار بورس نیازمند تخصص تکنیکال (تحلیل نمودار) و فاندامنتال (تحلیل خبری) است و فردی  که در این بازار سود میکند، تخصص آنرا دارد و به صورت علمی معامله میکند نه از روی شانس به امید 10 برابر شدن ارزش سهامش.

 

شرکت ها هرمی یا شبه هرمی و شبکه ای… | این شرکت ها که با تازگی نوع بازاریابی شبکه آن نیز در کشور ما رایج شده، بر این مبنا فعالیت میکنند که شما یک مدتی کار میکنید تا زیر مجموعه شما بزرگتر شود و بعد از آن زیر مجموعه شما برای شما کار کند و شما فقط در خانه بنشینید و پاداش کارتان را دریافت کنید!

این قول و وعده ها نه تنها پوچ و توخالی هستند بلکه هیچ دخلی به ثروتمند شدن و توانایی کسب ثروت ندارند. برای مثال در بازاریابی شبکه ای برای شما برنامه ثروتمند شدنتان را رسم میکنند و با اعداد و ارقام چنان شما را توجیه میکنند که تا یکسال به 1000 برابر درآمد امروزتان دست پیدا خواهید کرد؛ اما در اصل اینها اعدادی در دنیای خیال و توهم است.

در شرکت های هرمی، شما باید کاغذ یا سکه های مخصوص به آن مجموعه را بفروشید و با فروش آنها سود کسب کنید و زیر مجموعه شما نیز با فروش آن سود کسب میکنند و شما بخشی از سود زیر مجموعه تان را نیز کسب میکنید (این طرح نه تنها عملی نیست بلکه ضد اقتصاد است و خوشبختانه در کشورمان ممنوع است)

در شرکت های بازاریابی شبکه ای، قرار است شما محصولی را به جای کاغذ بفروشید و زیر مجموعه بگیرید و زیر مجوعه شما نیز زیر مجموعه بگیرند و … این برنامه میتواند مفید باشد اما به یک شرط ! که اصل فعالیت آن بر پایه فروش باشد، نه بر پایه زیر مجموعه گیری به امید اینکه یک روزی زیر مجموعه شما برای شما کار کند !

فروش کالا، میتواند به نفع اقتصاد باشد زیرا گردش پولی ایجاد میکند. یک شرط موفقیت این طرح تولید محصولات با کیفیت است تا در مردم تقاضای آن بوجود بیاید.

شرکت های هرمی که فعالیتشان منسوخ شده است و شرکت های بازاریابی شبکه ای نیز فعالیت شان را اخیرا شروع کردند در کشورمان، اما باید بدانید هیچکدام از آنها نه تنها شما را ثروتمند نخواهند کرد بلکه ممکن است به دایره دوستی شما را نیز لطمه وارد کنند زیرا شما باید پیوسته از دوستانتان تقاضا کنید به شبکه شما بپیوندند.

در این شرکت ها و فعالیت ها فقط افراد نوک هرم در حال سود بردن هستند…

 

هر کسب و کاری که پیش نیاز آن خرید یک نوع محصول یا خدمات خاص است… | اگر واقعا جویای کار بوده باشید و نیازمندی های روزنامه ها را بدنبال کارهای پولساز بگردید، احتمالا با یکسری آگهی هایی روبرو شدید که به شما وعده پولدار شدن سریع نمیدهند ! اما به شما تضمین میکنند درآمدی بیش از درآمد میانگین اطرافیانتان را راحتی ماهیانه خواهید داشت، فقط اگر در دوره آنها شرکت کنید و یا بسته آنها را بخرید یا وسیله کاری آنها را سفارش دهید !

برای مثال، بسته بندی؛ شرکت هایی هستند که با امید اینکه مشتریان پس از گذراندن دوره ها به آنها سفارش داده شود تا کار کنند و کارتن یا پاکت بسازند در این دوره ها شرکت میکنند و پولی را پرداخت میکنند… اما هرگز نه به آنها کاری سپرده میشود نه صلاحیت فعالیت آنها تایید میشود.

سعی کنید از آگهی ها و افرادی که شما را ثروتمند میکنند به شرطی که خواسته آنها را اجرا کنید ،بپرهیزید. این افراد اگر بلد بودند ثروتمند شوند، هرگز آگهی هایی برای پول بدست آوردن منتشر نمی کردند.

 

 

فروشگاه، کسب و کار و فروش آنلاین اینترنتی… | اگر از آشنایانتان کسی وبسایت یا وبلاگ دارد از او بپرسید چقدر اداره و پیشبرد یک وبسایت یا یک وبلاگ کار سخت و طاقت فرسایی است؛ اما با این وجود شرکت هایی هستند که وعده های پولدار شدن سریع از طریق فعالیت های آنلاین مانند کلیک کردن بر روی یک سری تبلیغات خاص و یا نوشتن مطلب و  … به کاربران میدهند تا آنها را جذب کنند.

واقعیت ساده است؛ هیچکدام از این فعالیت ها به اندازه وقتی که صرف آنها میکنید برایتان پولساز نیست و نخواهد بود. شاید پولی از طریق آن بدست آورید، اما بدانید هرگز ،هرگز و هرگز با آن ثروتمند و پولدار نخواهید شد.

کسب و کارهای اینترنتی با این ذهنیت در مردم جا افتاده است که شما در خواب نیز پول تولید میکنید ! اما این اشتباه است، شاید در خواب نیز خریدی انجام شود اما از طرفی دیگر شما 24 ساعته باید کار کنید… پس هرکاری چه در دنیای آنلاین چه در دنیای آفلاین سختی خودش را دارد و نیازمند تلاش و پشتکار برای موفق شدن در آن کار دارد.

اگر کسی یا مجموعه ای به شما پیشنهاد میکند از روش های خاصی استفاده کنید تا سریع پولدار شوید و در رفاه کامل زندگی کنید، باور نکنید. ثروتمند شدن، یک درآمد خوب داشتن و در رفاه زندگی کردن، نیازمند تلاش سخت، صبر و پافشاری است… هیچکدام از ثروتمندان با یک ترفند ساده ثروتمند نشده اند.

دیدگاهتان را بنویسید